Dnia 7 listopada 2013 roku o godz. 14 00 w sali Centrum Kultury, Sportu i Promocji w Pyzdrach
odbędzie się XXVI sesja Rady Miejskiej
	Program sesji:
	 
	1. Otwarcie sesji.
	2. Przedstawienie porządku obrad.
	3. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
	4. Informacja Przewodniczącego Rady o realizacji zadań w okresie międzysesyjnym.
	5. Interpelacje radnych i zapytania sołtysów.
	6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie.
	7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu postępowania o udzielenie dotacji na inne zadania publiczne niż określone w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, sposobu jej rozliczenia oraz sposobu kontroli wykonania zleconego zadania.
	8. Podjęcie uchwały w sprawie przedłużenia terminu obowiązywania dotychczasowych taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków.
	9. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia ceny skupu żyta do celów wymiaru podatku rolnego.
	10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
	11. Podjęcie uchwały w sprawie poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i kwartalnego wynagrodzenia.
	12. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
	13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia liczby punktów sprzedaży napojów alkoholowych oraz zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie Gminy i Miasta Pyzdry.
	14. Podjęcie uchwały w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
	15. Podjęcieuchwały w sprawie Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii.
	16. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr XX/166/2013 Rady Miejskiej w Pyzdrach z dnia 14 lutego 2013 r w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości, terminu i miejsca składania deklaracji.
	17. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad i poboru oraz terminu płatności i wysokości stawek opłaty targowej.
	18. Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży zabudowanej nieruchomości położonej w obrębie Dolne Grądy.
	19. Zapytania i wolne wnioski.
	20. Wniesienie uwag do protokołu z poprzedniej sesji.
	21. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
	22. Zakończenie sesji.
	                 Przewodnicząca Rady
	                   /-/ Elżbieta Kłossowska